Ahad, 16 Ogos 2015

Sampaikanlah walau 1 ayat !

Assalamualaikum w.b.t

Alhamdulillah, hari ni dapat jugak aku tolong sorang sahabat aku untuk membuatkannya sebuah blog yang diidam-idamkannya sejak mase sekolah rendah lagi. Do you believe it? Now kami dah form 4. Haha.. Betapa gembiranya tak terkata yang aku rasakan apabila melihat wajahnya yang manis tersenyum ceria apabila hajatnya yang telah dipendam sejak sekian lama akhirnya dapat jugak direalisasikan  hari ni. ^_^ 

Jika dibandingkan dengan jasanya & sahabat2 aku yang lain, apalah sangat bantuan aku ni. Ibarat separas hujung kuku je. Selama ni diorang lah yang paling banyak bantu aku waktu aku susah mahupun senang. Dan yang aku rasa bersyukur sangat2 sebab semua kawan2 & sahabat2 aku terlalu memahami keadaan aku yang tidak serupa macam orang lain. Alhamdulillah, itu lah salah satu nikmat yang Allah pinjamkan kepada aku. 

In syaa Allah, akan ku coret kan cara2 nak buat blog pada entri yang akan datang. Biarlah , dengar macam simple tapi manalah tahu dapat tolong sape2 kat luar sana yang masih terkial-kial tak tahu cara nak buat blog (macam kawan aku ni hehe..). Sampaikanlah ilmu walaupun satu ayat okeh! <3 

Gud night guys & wassalam ... <3 

Tiada ulasan:

Cute Blue Flying ButterflyCute Blue Flying Butterfly