Khamis, 23 Julai 2015

Selamat datang Syawal !

Hai assalamualaikum dan selamat sejahtera korang semua ! 



Alhamdulillah, bersyukur ke hadrat Ilahi sebab akhirnya kita semua dapat menempuh bulan Ramadhan dengan jayanya ! 


Saya nak ucapkan selamat hari raya kat korang walaupun hari ni dah masuk 7 Syawal. Haha .. Bukan apa, tak de masa nak bukak blog bila dah tiba hari raya. Kena lah tolong mak kat dapur sediakan hidangan untuk para tetamu kan? Tapi saya sebaliknya ... 


Kisahnya ...
Biarlah saya dengan Allah je yang tahu. Hehehe ... Apa-apa pun, saya nak minta maaf  dari hujung rambut hingga ke hujung kaki kepada tetamu blog saya jika ada terkasar bahasa yang menyinggung perasaan korang. (smile ^_^) 


Dalam happy2 nak beraya ni, korang kena lah jaga diri baik2 ok! Sekarang ni banyak berita pasal budak terputus jari apa semua tu akibat main mercun ! Nak main tuh boleh, tapi biarlah main mercun yang tak membahayakan diri sendiri dan orang lain  :) (fikir fikir lah sendiri :p ) 


Ohh ye... Kalau mampu, korang amat digalakkan puasa enam pada bulan Syawal ini. Rugi kalau tak buat! R.U.G.I ! Amat besar ganjarannya yang telah dijanjikan oleh Allah SWT. Bagi kaum hawa, boleh lah kalau nak sekalikan puasa qada dengan puasa enam di bulan syawal ini. Tapi yang paling penting sekali, buatlah sesuatu itu ikhlas kerana-Nya. ^_^ 


Oklah, kalau ada masa, akan ku coretkan lagi di muka blog ini. Selamat kembali ke sekolah dan ke tempat kerja ! 

Semangat ok!!! Chaiyokkk !! :D 

Tiada ulasan:

Cute Blue Flying ButterflyCute Blue Flying Butterfly